Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

'If not, good luck anyway'



'Μέχρι να λάβετε την παρούσα επιστολή, θα έχω βρει κάποια πρόσφατα φύλλα της (εφημερίδας) Sun. Η προσφορά μου ισχύει, εκτός και αν αποδειχτεί ότι η εφημερίδα σας είναι για πέταμα. Δεν θεωρώ την έπαρσή μου τυχαία: απλώς προτιμώ να σας προσβάλλω τώρα παρά αφού αρχίσω να δουλεύω για σας'.

...

'Έχω παρακολουθήσει κάποια μαθήματα γραφής στο Κολούμπια στον ελεύθερό μου χρόνο, έμαθα πολλά για τον χώρο των εφημερίδων, αναπτύσσοντας μια υγιή αντιπάθεια για το επάγγελμα της δημοσιογραφίας'.

...

'Έχω ασχοληθεί κυρίως με αθλητικά, αλλά μπορώ να γράψω οτιδήποτε, από πολεμοκάπηλη προπαγάνδα μέχρι εμβριθείς βιβλιοκρισίες'.


Ο Hunter S. Thompson, τότε 21 ετών, αναζητά εργασία στην εφημερίδα Vancouver Sun.

Πλήρες κείμενο εδώ.

(φωτό εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου